Els pedals màgics

TEMPS: 30 min
DISTANCIA: 5 km
AMBIT: BICI
INICI: Esplanada - aparcament de Can Rius (al costat ctra del Cementiri)
FINAL: Barri de Torre Baró

Descàrregues

Passejada familiar en bicicleta, recomanada a partir dels 11 anys, que transita per pista tancada a la circulació rodada. Iniciem la passejada pel camí lateral a la carretera fins a trobar la rampa que ens enfila al costat de la passera. La pujada fins arribar al començament de la pista, té uns 15 metres i l’haurem de fer a peu ja que el pendent és molt pronunciat. Després el paisatge que ens ofereix la passejada ens compensa l’esforç fet.

La pista AO6 és el tram del Passeig de les Aigües per la banda del Vallès. És la banda més desconeguda d’aquesta ruta-mirador que ens descobrirà vistes de Sant Llorenç, Montserrat i el Montseny. En primer terme i sempre present, tindrem el turó de Montcada i el tram final del Besòs. Ja inicial el camí, farem una lleugera pujada fins a trobar el trencall del turó d’en Segarra que passarem de llarg; haurem fet els primers 800 metres.

A partir d’aquí, farem una lleugera baixada en direcció Torre Baró per la mateixa pista AO6. El camí va serpentejant la muntanya oferint-nos un passeig agradable i unes fantàstiques vistes sobre el Vallès. El donarem per acabat quan trobem la cadena al final del camí, a la part alta del barri de Torre Baró. El camí de retorn se’ns presenta un xic més dur ja que ens agafarà principalment de pujada tot i ser lleugera.